PIOSENKA JEST DOBRA NA WSZYSTKO Jeremi Przybora
webmaster-info.pl.tl


   
  praca
  Księga gości
 
Gościu miły wpisz się do księgi na wieczną rzeczy pamiątkę, a miło mi będzie:)

Name:
Your Email address:
Homepage:
Your ICQ-Number:
Your MSN-name:
Your Yahoo-ID:
Your Skype-name:
Your rating for this website:
Your Message:

<- Back  1  2  3  4  5  6  7 Continue -> 
User: iwonasky
iwonasky
Offline
Rating:1
Time:17.08.2008, o 19:58 (UTC)
Message:Witam po długiej nieobecności;)Miło mi było ponownie u Ciebie gościć.Pozdrawiam.

User: stronka-agusi
stronka-agusi
Offline
Rating:1
Time:01.08.2008, o 16:58 (UTC)
Message:Fajna stronka.Zapraszam na moja

User: wszystko-humor
wszystko-humor
Offline
Rating:1
Time:06.07.2008, o 19:26 (UTC)
Message:witaj
fajna stronka
zapraszam na moją

User: wszystko-humor
wszystko-humor
Offline
Rating:1
Time:05.07.2008, o 14:21 (UTC)
Message:fajna stronka zapraszam do mnie

Name:Damian   
E-Mail:damian98autograf.pl
Homepage:http://damian98.pl.tl/
Rating:1
Time:14.06.2008, o 16:02 (UTC)
Message:Hej, fajna stronka. Zapraszam na moją.

Name:Ania 
E-Mail:anna_snochowskavp.pl
Homepage:http://anna35.pl.tl/
Rating:1
Time:12.06.2008, o 08:23 (UTC)
Message:Dziękuję za ciepłe słowa

User: romankrzeczowski
romankrzeczowski
Offline
Rating:1
Time:11.06.2008, o 19:41 (UTC)
Message:Ty tworzysz słowami,ja dłutem, pięknie
ze jesteś.
pozdrawiam

Name:
E-Mail:anna_snochowskavp.pl
Homepage:http://anna35.pl.tl/
Rating:1
Time:07.06.2008, o 10:47 (UTC)
Message:Dzięki za miłe słowa:) Fajnie jak ktoś ma pasję i ja realizuje tak jak Wy:) Muzyka łagodzi obyczaje:)Pozdrawiam i życzę sukcesów:)

User: zespolmagnetic
zespolmagnetic
Offline
Rating:1
Time:07.06.2008, o 09:23 (UTC)
Message:Dziękujemy za bardzo ciepły i miły komentarz. Bardzo ciekawą masz stronkę z dużymi powiązaniami do naszego muzykowania, spewnością nam się przyda. Napewno będziemy częstymi gośćmi u ciebie. Serdeczne pozdrowienia od zespołu i zapraszamy częściej do nas.

User: dps-dladzieci-scinawkadolna
dps-dladzieci-scinawkadolna
Offline
Rating:1
Time:05.06.2008, o 10:41 (UTC)
Message:Dedykuje Ci mój wiersz

Moje marzenia wicher gna
Siadam i myślę co dal mi kolejny dzień
Na nowo odkryłam że życie jest piękne
Dostrzegłam to w twoim uśmiechu i smutku moim
W śmiechu twoim i w moich marzeniach.

Wszystko tak goni
Nikt nie ogląda się za siebie
A może ktoś stanął w drodze i wola Ciebie
Zatrzymaj się, zwolnij ja potrzebuje Ciebie
W Uśmiechu radości marzeniach i cierpieniu

Gonimy, dzień, za dniem
Szukamy, dzień, za dniem
Płaczemy, dzień, za dnie
Wiec zatrzymaj się
Spójrz dziecko się śmieje
Spójrz świat budzi się do życia

Uśmiechnij się bo może ktoś czeka na twój uśmiech
Przebacz bo może ktoś nie potrafi tego uczynić
Pokochaj bo tak mało miłości na świecie
Daj nadzieje bo ona jest tak potrzebna
Nieść miłość a dostaniesz ja w zamian

Zatrzymaj się a świat zatrzyma się dla Ciebie

 
   
 
=> Do you also want a homepage for free? Then click here! <=